0722-300-690 חייג
לקופה
0item(s)

סל הקניות שלך ריק

Navigation
גרב לחץ אלסטית לקרסול | מגן קרסול

גרב לחץ אלסטית לקרסול | מגן קרסול

49.00  ₪

(במלאי)

קודם

מגן ומקבע אגודל, עשוי ניאופרן

קודם

סד קיבוע לאגודל או אצבע | מקבע את קצה האצבע

גרב לחץ אלסטית לקרסול | מגן קרסול

מק"ט : 29104

היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

סקירה מהירה

גרב לחץ אלסטית במקרים של כאבים ודלקות בקרסול. להקלה על כאבים, הורדת נפיחות ובצקות בבקרסול.
מגן קרסול בצבע כחול לבן, מגן קרסול תומך בקרסול בזמן משחק ללא הגבלה בתנועה נוח ומאוורר. מגן קרסול עוזר במניעת נקע בזמן משחק ואימון כדורסל. מייצב את הרגל ללא הגבלת ניידות אידיאלי לשימוש במהלך פעילות ספורטיבית.

* שדות חובה

49.00  ₪

זמינות: במלאי

49.00  ₪

פרטים

גרב לחץ לקרסול כחול לבן

מידה היקף המפרק 5 ס"מ מעל הפטישון (Malleolus) הרוחבי
SMALL 18 - 15 ס"מ
MEDIUM 20 - 18 ס"מ
LARGE 25 - 20 ס"מ
X-LARGE 30 - 25 ס"מ


גרב לחץ לקרסול

ישנם רבים שמכירים את הבעיה הזו ובעיקר כאלו העוסקים בספורט באופן קבוע או סובלים מנקעים חוזרים בקרסול, ישנם כאבים באזור אך אי אפשר לעצור את החיים, ולכן צריך משהו שיתמוך בקרסול, סוג של תחבושת אלסטית – גרב לחץ לקרסול. הגרב הזו אמורה לתמוך באזור הפגוע או המועד, ועל ידי הפעלת לחץ מתון על המפרק היא שומרת אותו מקובע ועם כמה שפחות תזוזה. גרב גרב לחץ לקרסול גם מסייעת בהפחתת נפיחויות באזור הנגרמות מחבלות או ממאמץ מתמשך.

מגן לקרסול גם מטפלת ומקילה על בעיות הנגרמות כתוצאה מדלקת בגיד האכילס על ידי כך שהיא מחממת את האזור ומשפרת את זרימת הדם לאזור מה שמסייע לו לאט לאט להחלים. את הגרב ניתן לרכוש במגוון חנויות העוסקות באורטופדיה וכן בחלק מבתי המרקחת ובאתרי אינטרנט העוסקים בכך, אך חשוב לדעת איזו מגן אנו צריכים ולאיזו מטרה והדרך הטובה ביותר לדעת איזו מגן לחץ לקרסול תהיה המתאימה והיעילה לנו ביותר היא להתייעץ עם אורטופד.

גרב לחץ לקרסול קיימת בכמה ורייאציות: ישנה גרב עם סיליקון התומכת בגיד האכילס במקרה של דלקת, ישנה גרב סיליקון התומכת בעיקר בחלק התחתון של הקרסול, ישנה גרב לחץ לקרסול עם כרית מסיליקון לעכב לאלו שחייבים תמיכה ומשטח רך בשביל לדרוך, וישנה אף גרב לחץ עם אפשרות לניפוח כך שניתן לשלוט על מידת הלחץ ולהגדיל או להקטין אותו בהתאם לתחושה. בכל מקרה שוב, אם אתם לא יודעים מה בדיוק אתם צריכים רצוי לפנות לאיש מקצוע בעיקר אם סובלים מבעייה שחוזרת על עצמה המצריכה פעמים רבות לחזור וללכת עם הגרב הזאת, וחשוב גם כמובן לא להתפשר על איכות מה שעלול להשפיע על ההתנהלות היום יומית.

מידע נוסף

מידע נוסף חשוב לבחור מגן קרסול בהתאם לקרסול ולמבנה האנטומי . למגן הקרסול חשיבות רבה בתהליך השיקום אחרי ניתוח או פציעות ודלקות ויש להקפיד על מגן איכותי.
מק"ט 29104

תגיות המוצר

השתמש ברווחים על מנת להפריד בין התגיות. השתמש בגרשיים בודדות (') לביטוים.

  1. היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

כתוב חוות דעת שלך

איך תדרג מוצר זה? *

  כוכב 1 2 כוכבים 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים
מחיר
שירות
איכות
שימושי