0722-300-690 חייג
לקופה
0item(s)

סל הקניות שלך ריק

Navigation
מקלון לבדיקת הריון !!!

מקלון לבדיקת הריון !!!

15.00  ₪

(במלאי)

מקלון לבדיקת הריון !!!

מק"ט : 6702

היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

סקירה מהירה

ערכה ביתית לבדיקת הריון, נוחה לשימוש, תוצאה ברורה. תוצאות הבדיקה מתקבלות לאחר 40 שניות.

זמינות: במלאי

15.00  ₪

פרטים

לא תמיד צריך לצאת מהבית

אם בעבר הייתה צריכה כל אישה לסור אל רופא הנשים שלה למטרה של בדיקה ראשונית או כללית לגבי האפשרות של כניסתה להיריון הרי שכיום התמונה שונה לחלוטין. ערכת הריון שאפשר להשתמש בה בבית בצורה נוחה וסבירה מאפשרת הצגת אינדיקציה ראשונית לגבי כניסה או אי כניסה להיריון. אין ספק שמדובר בנוחות שלה זוכות נשים רבות בזכות הקדמה הטכנולוגית.

כיום אפשר למצוא ערכת הריון ביתית באינטרנט כך שאין צורך להרגיש לא נעים כשעומדים מול מוכר מסוים וגם אין צורך לסבול מבעיה של חוסר פרטיות או מבעיה של בזבוז זמן מיותר. ערכות אלה אינן מצריכות מרשם רופא, וחשוב לבדוק את המידע שמצורף אליהן על מנת לראות כיצד הן מציגות את התוצאות (פס ורוד, שני פסים ורודים, פס כחול, או סימונים אחרים).

מהי בודקת וכיצד לבדוק את עצמכן

רכישת ערכת הריון ביתית באינטרנט יכולה להיות נוחה מאוד גם בזכות המידע שאתר אינטרנט איכותי יצרף להצעת המכירה שלה. כך לומדות נשים רבות בצורה מדויקת לא רק מה כוללת הערכה וכיצד היא מציגה את התוצאות אלא גם כיצד להשתמש בה בצורה נכונה ולעתים אף לדעת מהי בדיוק בודקת (התייחסת לנוכחות ההורמון Beta-HCGבשתן של הנבדקת).

ערכת הריון כזו שתציג מידה מספקת של הורמון זה תעמיד את הנבדקת בפני עובדה כי היא בהריון. זאת מאחר ו-6 ימים לאחר ההתעברות מורגשת נוכחות ההורמון בשתן (ובשבועות ההיריון הראשונים מוכפלת הכמות בכל יומיים). קניית ערכת הריון ביתית באינטרנט תאפשר שימוש נכון בה כשמומלץ לבצע אותה עם שתן הבוקר הראשון ולהתייעץ ברופא לגבי כל ספקות שעדיין קיימות להן.

הנוחות מגיעה בצורות רבות

חשוב להבין מדוע יש סיבות חיוביות רבות לרכישה של ערכת הריון ביתית באינטרנט. אתר אינטרנט מקצועי שחושב על לקוחותיו יעשה עבודה נכונה ורצינית וישווק רק מוצרים שמעבר לאיכותם הם גם מאפשרים לכל לקוח לעשות בהם שימוש ללא סיכון מיותר. בפועל הכוונה היא לכך שערכת הריון שתשווק בצורה מקצועית תהיה כזו שנתוניה לא יפגעו בנבדקת אלא יעזרו לה במשימת הבדיקה.

כך למשל אפשר לראות כיצד תאריך התפוגה של הערכה יהיה רחוק מאוד ובכך תימנע עוגמת הנפש של הנבדקת. מעבר לכך גם אם מדובר באתר אינטרנט הרי שאחסון הערכות יהיה כזה שתואם את הדרישות (כמו הגנה משמש וכיו') על מנת שהערכה תהיה במצב שמיש וטוב בכדי לאפשר לבודקת ליהנות מסטריליות ומאפשרות לקבל את התוצאות המדויקות.

מידע נוסף

מידע נוסף לא
מק"ט 6702

תגיות המוצר

השתמש ברווחים על מנת להפריד בין התגיות. השתמש בגרשיים בודדות (') לביטוים.

  1. היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

כתוב חוות דעת שלך

איך תדרג מוצר זה? *

  כוכב 1 2 כוכבים 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים
מחיר
איכות
שירות
שימושי