0722-300-690 חייג
לקופה
0item(s)

סל הקניות שלך ריק

Navigation
מועך כדורים עם תא לשמירת כדורים שלמים

מועך כדורים עם תא לשמירת כדורים שלמים

25.00  ₪

(במלאי)

מועך כדורים עם תא לשמירת כדורים שלמים

מק"ט : 286

היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

סקירה מהירה

מעיכת כדורים או כל תרופה אחרת. מכניסים את הכדור לתא ומועכים על ידי סגירה של המכסה עד הסוף.

זמינות: במלאי

25.00  ₪

פרטים

מועך כדורים לבליעה קלה

יש דברים ששנואים על כולם. בליעת תרופות היא אחת מאותן פרקטיקות הכרחיות אשר שומרות עלינו בריאים אבל שאף אחד לא אוהב אותן במיוחד. כשהיינו ילדים, ניסו ההורים למעול את הכדור ולהוסיף לו ריבה או לפורר את תכולת הכדור לתוך המזון, כך שנרגיש פחות בטעם המר של התרופה. אחר כך הגיע תורן של יצרניות התרופות הגדולות לפתח ולשווק תרופות אשר קלות יותר לבליעה.

אבל הבעיה לעולם עומדת. בין אם מדובר בטבליות רכות ללעיסה או בכמוסות העשויות מחומרים גמישים המתפרקים בתוך הגוף, נשארת ועומדת הסוגיה העקרונית, איך בולעים את הטבלית. פיתרון אחד הוא מה שההורים היו נוהגים לעשות כשהיינו ילדים. לקחת את התרופה, ואיכשהו לשבור אותה או למעוך אותה. אנשים רבים סובלים מהקושי לבלוע כדורים. במיוחד כאשר עלינו לבלוע כמות גדולהשל כדורים, למשל קשישים אשר נוטלים כמויות גדולות של תרופות שונות לצרכים שונים.

מי שייכנס את חנות הסופר-פארם הקרובה לביתו או לחנות בית המרקחת הקרובה, ימצא על המדף בין שאר העזרים הרפואיים השונים, גם סוגים שונים של מועך כדורים להקלה על נטילת התרופה. הרעיון של מועך כדורים הוא פשוט: במקום לחפש עם איזה כלי למעוך את הכדור ולהסתכן שהטבלית תעוף או תתפזר, ניתן פשוט לרכוש מועך כדורים אשר מקל לאין שיעור על מעיכת הכדור ובסופו של דבר – גם על בליעתו. מי שלא רוצה להסתפק בשירותיו של מועך כדורים פשוט (העלויות של מועך כדורים סטנדרטי הן סביבות כמה עשרות שקלים), יכול לרכוש מועך כדורים מהודר. כזה אשר יש בו גם תא קשיח נוסף לשמירת הכדורים. כך, לא צריך לחפש את הכדור המיועד לכתישה. הוא כבר שם, מוכן ומזומן.

בקיצור, היום כבר לא צריך לסבול מקשיי בליעה. פשוט רוכשים מועך כדורים לבליעה קלה.

מידע נוסף

מידע נוסף לא
מק"ט 286

תגיות המוצר

השתמש ברווחים על מנת להפריד בין התגיות. השתמש בגרשיים בודדות (') לביטוים.

  1. היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

כתוב חוות דעת שלך

איך תדרג מוצר זה? *

  כוכב 1 2 כוכבים 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים
מחיר
איכות
שירות
שימושי