0722-300-690 חייג
לקופה
0item(s)

סל הקניות שלך ריק

Navigation
מד חמצן סטורציה

מודד חמצן בדם | אוקסימטר | מד חמצן בדם

165.00  ₪

(במלאי)

  • מד חמצן סטורציה מד חמצן סטורציה

מודד חמצן בדם | אוקסימטר | מד חמצן בדם

מק"ט : 89733

סקירה מהירה

מכשיר האוקיסמטר בודק את רמת רווי החמצן בדם ומזהה במהירות ובדרך קלה רמת ריווי סטורציה (חמצן) נמוכה שמצריכה התייעצות עם רופא.
מגיע עם זוג סוללות
רשום ב FDA מנהל המזון והתרופות האמריקאי


מד חמצן הינו מכשיר מדידה רפואי המודד את רמת החמצן בגוף ברגע נתון. המכשיר נותן אינדיקציה האם רמת החמצן בגוף הינה תקינה או נמוכה והוא נמצא בתחילה או בעיצומו של התקף נשימתי.

מד חמצן והשימוש בו

מודד חמצן, המכונה גם "פולס אוקסימטר", הוא מכשיר אלקטרוני קטן המפעיל שני קרני אור, המאפשרות למדוד את אחוז החמצן בדם ולעקוב אחר רמות החמצן בדם. רבים ממדי החמצן משמשים גם כמדדי דופק, שמאפשרים למדוד את קצב פעימות הלב, כך שאם אתם עוסקים בפעילות גופנית ומעוניינים לעקוב אחר מספר פעימות הלב שלכם בכל דקה, מד מסוג זה הוא מושלם עבורכם. המכשיר נועד גם ובעיקר לחולים במחלות לב, לחולי ברונכיט, לחולי אסטמה, לאלה הסובלים מדלקת ריאות ולמשתמשים במכשירי חמצן.

ניתן להשתמש במד החמצן בפשטות ובמהירות ולקבל נתונים אודות רמות החמצן באופן מיידי. אחוז החמצן בדם אצל אדם בריא, אם תהיתם, הוא 99%-95%. ירידה ברמות החמצן עלולה להתלוות בין היתר לשיעול תכוף, לחוסר נשימה, ליתר ליחה או להחמרה נשימתית.

זמינות: במלאי

165.00  ₪

פרטים

אחד מחבריי רכש לאחרונה, בהמלצת הרופא, מד חמצן לילדו בן הארבע, שנאלץ להשתמש במכשיר חמצן. המד נשמר בביתם, באריזה קומפקטית. פעמיים ביום, בבוקר ובערב, לאחר המקלחת של הילד, חברי מניח על אחת מאצבעותיו של בנו את האטב החיישני של המד, לוחץ על כפתור ההפעלה ומחכה לתוצאות. כך הוא מבצע מעקב אחר רמות החמצן וקצב הלב של הילד, שעלולות להשתבש בעקבות פעילויות פשוטות לכאורה, כמו התלבשות ומקלחת. בכל פעם שהוא רואה שהרמות נעשות נמוכות מהנורמה, הוא מתנהל בהתאם וכך מונע מצבים בלתי נעימים.

מכשירי מד חמצן קיימים גם במרפאות ובבתי חולים, אך אלה מגיעים לרוב בגדלים גדולים יותר ממדי החמצן הביתיים. כמו כן, הם כוללים מספר פונקציות גדול יותר. כמו כן, יש לזכור שמד החמצן מאפשר בדיקה ראשונית ושטחית בלבד. על מנת להיות בטוחים מה קורה בגופכם, אל תהססו לפנות, במקרה הצורך, לבדיקות מעבדה מעמיקות יותר, כגון בדיקת רמת חומציות בדם ובדיקת רמות פחמן דו-חמצני.

מידע נוסף

מידע נוסף לא
מק"ט 89733

תגיות המוצר

השתמש ברווחים על מנת להפריד בין התגיות. השתמש בגרשיים בודדות (') לביטוים.

  1. מדויק ונוח לשימוש חוות דעת מאת הילה בתאריך 29/09/2016
    מחיר
    איכות
    שירות
    שימושי

    מכשיר פשוט עושה את העבודה ונח לתפעול

כתוב חוות דעת שלך

איך תדרג מוצר זה? *

  כוכב 1 2 כוכבים 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים
מחיר
איכות
שירות
שימושי