0722-300-690 חייג
לקופה
0item(s)

סל הקניות שלך ריק

Navigation
מדרסי סיליקון בולם זעזועים ולחץ | מדרסים לנעליים

מדרסי סיליקון בולם זעזועים ולחץ | מדרסים לנעליים

115.00  ₪

(במלאי)

מדרסי סיליקון בולם זעזועים ולחץ | מדרסים לנעליים

מק"ט : 27670

היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

סקירה מהירה

רפידות סיליקון בנעל עם נקודות רכות באזורי הלחץ בעקבים ובאזור הכריות בכף הרגל, מפחית העברת זעזועים בקרסול, בברכיים וגב תחתון וע"י כך מפחית מתח ברקמות הרכות המחוברים למפרקים אלו. מתאים לעוסקים בספורט שמשלבים ריצה, כדורסל וכל ספורט המפעיל לחץ על כף הרגל. המדרס בולם זעזועים ומשמש כמשטח רך יותר. להקלה על כאבים בעקב מומלץ למקרים של דרבן. מפחית לחץ על גיד האכילס ומספק תמיכה לקשת האורכית בכף הרגל.

עשוי סיליקון אשר עמיד יותר והגייני יותר מאשר סוגים אחרים של עקבים

מפחית את הלחץ והזעזוע בנעלי חיילים

זוג באריזה

* שדות חובה

115.00  ₪

זמינות: במלאי

115.00  ₪

פרטים

מדרסי סיליקון בולם זעזועים לעוסקים בפעילות ספורטיבית כמו ריצה

מידה מידה
X-SMALL עד 36
SMALL 39 - 37
MEDIUM 40 - 39
LARGE 42 - 41
X-LARGE 44 - 43
V-LARGE 44 ומעלה


מדרס סיליקון, הדרך הנכונה לשמור על בריאות כף הרגל

בשונה מבעלי חיים אחרים, היצור האנושי מהלך רק על שתי גפיים ולא על ארבע. אחת התוצאות של מבנה הגוף הייחודי של היצור האנושי הוא חלוקה פחות נוחה של משקל הגוף. את משקל הגוף שלנו נושאות בסופו של דבר כפות הרגליים שלנו ואם אלו פגועות או שהשרירים של כף הרגל אינם מתפקדים כמו שצריך, אנו מתחילים לסבול מכאבי גב ומשאר בעיות אורטופדיות ואחרות בשאר חלקי הגוף.

הצורך באיזון ובחלוקה טובה יותר של משקל הגוף חשובה בעצם לכל אחד מאיתנו שהרי כולנו משתמשים ברגליים לצורך הליכה. אך במיוחד חשובה התמיכה הזו לעוסקים בפעילות ספורטיבית. בעת הפעילות הספורטיבית אנו מפעילים לחץ גדול יותר על כפות הרגליים האמורות לשמש גם כבולמות זעזועים לשאר מפרקי הגוף.

הדרך הטובה ביותר לעזור לכף הרגל למלא את תפקידה כהלכה, הוא שימוש במדרסים. הטכנולוגיה הקיימת היום מאפשרת יצירת מדרס סיליקון בהתאמה אישית לכל כף רגל שהיא. התאמה של מדרס סיליקון לנעל, מאפשרת תמיכה מלאה בכף הרגל תוך כדי בלימת זעזועים המאפשרים לכף הרגל לחלק נכון ובאופן מאוזן את משקל הגוף ואת המאמץ בעת פעילות ספורטיבית.

למי מומלץ להשתמש במדרס סיליקון

מדרס סיליקון מומלץ לשימוש לכל מי שעוסקים בפעילות ספורטיבית המפעילה לחץ ומאמצת את כף הרגל. שימוש ברפידות או מדרס סיליקון יכול לעזור הן לתחושת הנוחות וההקלה בכאבים בעת הדריכה והן כדי לעזור במניעת התפתחות או החמרה בבעיות אורטופדיות ברגליים. בנוסף, מדרס סיליקון מאפשר להגיע לביצועים טובים יותר בעת קיום פעילות ספורטיבית.

לשימוש ברפידות או מדרס סיליקון יש שני יתרונות משמעותיים: האחד, תחושת נוחות גדולה יותר ובלימת זעזועים טובה יותר. השני, תוספת תמיכה לכף הרגל המשפרת הן את האיזון של הגוף כולו והן את יציבותו כתוצאה מכך.

מידע נוסף

מידע נוסף

מדרסי סיליקון להפחתת לחץ בכף הרגל ובולמי זעזועים

מדרסי סיליקון מיוצרים משכבה אחת של סיליקון ומיועדים לשפר את יכולת בלימת הזעזועים של כף הרגל שלכם. אם אתם אנשים שמתרוצצים במשך כל היום ממקום למקום, עומדים על הרגליים במשך שעות ארוכות או עוסקים בפעילות גופנית דרך קבע, המדרסים הללו מושלמים עבורכם. מדרסי סיליקון מומלצים במיוחד לחיילים קרביים, שצפויים לקחת חלק במסעות ארוכים ובתרגילי שטח קשים ומפרכים.


חברי הטוב, לוחם בגולני, חזר הביתה אחרי המסע הראשון שלו והודיע להוריו שהוא חייב להשיג לעצמו מדרסי סיליקון. לכמה מחבריו היו מדרסים כאלה במהלך המסע ובניגוד אליו, הם סיימו את המסע ללא כאבים ברגליים ובגב התחתון. במשך יתר השירות שלו, חברי הטוב הסתובב עם מדרסי סיליקון ובקושי הרגיש את הלחצים בכפות הרגליים. והמדרסים נותרו במצב מסוים גם כשהשתחרר, כך שהוא לקח אותם איתו גם לטיול בדרום אמריקה.


משימה לא פשוטה עומדת בפני כף רגליכם מדי יום - להתמודד עם עומס גופכם בכל פעם שאתם דורכים על הקרקע באמצעותה. כף הרגל חוטפת זעזועים בכל פסיעה וזעזועים גדולים אף יותר בכל ריצה או קפיצה, וזעזועים אלו מוקרנים לאיברים אחרים בגופכם, כמו הגב, הכתפיים והברכיים, מה שמוביל לכאבים ולפציעות באיברים אלה.

על מנת לבלום זעזועים אלה, מומלץ לצייד את הנעליים שלכם במדרסים טובים, ואם כבר אז במדרסי סיליקון. למה דווקא מדרסי סיליקון? כיוון שהם בולמים זעזועים בצורה נהדרת, עמידים לאורך זמן יותר ממדרסים אחרים, זולים יחסית וקלים במיוחד לניקוי. הם יתאימו גם לאלה מכם שאוהבים להסתובב בנעליים פתוחות, שכן צבעם שקוף ולא נראה לעין. אנשים רבים משתמשים במדרסי הסיליקון גם כדי להתמודד עם בעיות אורתופדיות שונות, כגון דורבנים, אולם אם אתם בעלי בעיה אורתופדית, מומלץ ראשית כל להיוועץ עם רופא מוסמך בנושא, לפני רכישת מדרסים ממכון אורטופדי.

מק"ט 27670

תגיות המוצר

השתמש ברווחים על מנת להפריד בין התגיות. השתמש בגרשיים בודדות (') לביטוים.

  1. היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

כתוב חוות דעת שלך

איך תדרג מוצר זה? *

  כוכב 1 2 כוכבים 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים
מחיר
איכות
שירות
שימושי