0722-300-690 חייג
לקופה
0item(s)

סל הקניות שלך ריק

Navigation
מגן פינות לשולחן | מגן פינה לשולחן

מגן פינות לשולחן | מגן פינה לשולחן

12.00  ₪

(במלאי)

מגן פינות לשולחן | מגן פינה לשולחן

מק"ט : 4221

היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

סקירה מהירה

מגן פינות לשולחן מגן פינה לשולחן
4 מגיני פינה

זמינות: במלאי

12.00  ₪

פרטים

מגן פינות לשולחן

שולחנות הם דבר שחייבים שיהיה בבית. אוכלים עליהם, לומדים עליהם, משחקים עליהם משחקי קופסא וקלפים, יושבים סביבם כדי לדבר בזמן ששותים כוס קפה או תה יחד עם בני המשפחה או עם החברים. אבל, לשולחנות יש חסרון גדול. אם מדובר בשולחנות מלבניים או מרובעים, הפינות שלהם עלולות להיות מסוכנות, בייחוד אם מסתובבים בבית ילדים קטנים. הפינה חדה אם נתקעים בהן, זה עלול להוביל לפציעות לא נעימות. בשביל להתמודד עם הבעיה הזאת המציאו דבר נהדר, שנקרא מגן פינה לשולחן.

מגן פינות לשולחן מתלבש על הפינות של השולחן או של כל רהיט אחר בעל פינות בעייתיות והופך את הפינות למעוגלות יותר, רכות יותר והרבה פחות מסוכנות. מגן הפינה עשוי מסיליקון, חומר שמעניק לו את המגע הרך.

כששני הילדים שלנו היו קטנים יותר, הדבר הראשון שאני ובעלי החלטנו לעשות זה למגן את כל הרהיטים "הבעייתיים" שלנו, אלה עם הפינות החדות, שנמצאים במקומות נגישים לילדים. כשהילדים התחילו לעמוד בפעם הראשונה ולהסתובב חופשי ברחבי הבית, לא היינו צריכים לדאוג שהם בטעות ייתקלו עם הראשים שלהם בפינות של שולחן האוכל או שולחן הקפה ואולי יפצעו את עצמם. כך, היינו צריכים לדאוג רק שלא יטפסו על הכיסאות או יבלעו משהו שלא ראוי למאכל. עם מגן הפינות לשולחן היו לנו הרבה פחות חששות.

כדי לחבר את מגן הפינות, כל שאתם צריכים לעשות הוא להצמיד אותו לפינה בעייתית באמצעות דבק דו צדדי, שכבר מגיע עם המוצר. ההתקנה פשוטה ומהירה, כך שתוך מספר דקות אתם כבר תוכלו להרגיש הרבה יותר בטוחים על יד השולחן שלכם! וכשהילדים הקטנים יגדלו וכבר לא תצטרכו לחשוש שהם יתקעו את הראש השברירי שלהם בפינת השולחן, אתם יכולים להסיר את מגן הפינות באותה קלות שבה התקנתם אותו.

מידע נוסף

מידע נוסף לא
מק"ט 4221

תגיות המוצר

השתמש ברווחים על מנת להפריד בין התגיות. השתמש בגרשיים בודדות (') לביטוים.

  1. היה ראשון לתת חוות דעת על מוצר זה

כתוב חוות דעת שלך

איך תדרג מוצר זה? *

  כוכב 1 2 כוכבים 3 כוכבים 4 כוכבים 5 כוכבים
מחיר
איכות
שירות
שימושי